6 Kasım 2014 Perşembe

Batum'da Gece Hayatı

Batum gece hayatı
Batuma ilk defa gidiyorsanız bu veriler sizlere bir sürü destekçi olacaktır kafanıza takılar herhangi birşey olursa lütfen yorum kısmından çekinmeden yazabilirsiniz buyrun sizlere batum gerçekleri .  .  .

1 . Kısım Discolarda eğlenip ,  kadın ayarladıktan ardından sevinçli biten gece yaşamı ,  ötekisi ise doğrudan otellerin discolarında ayarlayıp ekstra para vermekten kurtulduğunuz sex gece yaşamı .



Batum Discolar ,  Night Club

Batum'da discoların basit iş mantığı şu biçimde ,  içeri giriyorsunuz ayakta ya da bir masada oturuyorsunuz .  Garsonlar anında faaliyete başlıyorlar .  İçki ,  içecek neyse limitsiz hizmet alıyorsunuz .  Discoda bir sürü Gürcü ,  Kırgız , Özbek kız yer alıyor .  Bunlardan bir tanesini hiç çekinmeden masanıza çağrı edip eğleniyorsunuz .  Elbet ona da bir birşeyler ısmarlıyorsunuz .  Bu tür discolarda  ( Arena , Star , Dinamit , İstanbul v . s )  personel bayanlar çoğunlukla saatliği 100 dolar ve geceliği 250 dolardan ağızlarını açarlar .  Siz hiçbir zaman bu ücrete sabit kalmayın ve pazarlığınızı yapın .   ( Star discoda en nihai bana saatliği 200 dolar talep eden hayat güzeli bir kıza özgü .  . tir çekince bana baya kızmıştı : )   )  Discoda hesabı ödedikten ardından  ( Çoğunlukla 50 ben 200 arası bir hesap ciro )  ,  anlaştığınız kızı aracınız varsa bizzat aracınızla ,  yoksa bir taksiye 10 lari karşılığında bizzat otelinize götürüyorsunuz .  Erken ise sevinçli son…

2 . Kısım ise Otellerin Discosu

Bu bölümde ise işler şu biçimde yürüyor .  Kardeşim ben discoya içecek parası vermem diyorsanızsa Otel Luka benzeri bir otelde gece kalmak için anlaşıyorsunuz  ( Biz 2 birey geceliği 50 lari vermiştik )  Geceleyin otelin discosu açılıyor .  Oraya gidip hiç içecek içmeden kızların yanına yanaşıyorsunuz ve anlaşmanızı yapıyorsunuz .   ( Çoğunlukla 50 ben 100 Tl arası saatlik ve 150 lari gecelik )  Bizim benzeri bilhassa Özbek ,  kırgız kızları istemiyorsanızsa bu otellerde gürcü kızlar çokca var ,  onlardan bir tanesini alıp odanıza götürün ve sevinçli sonla bitirin vakası .
Gelelim Batum şehrinde en bir sürü beğendiğimiz ve hiç beğenmediğimiz discolara… .

 Star Disco

Star disco bizim Batum'da gezdiğimiz yüzlerce disco içerisinde favori idi diyebilirim .  Kesinlikle gidilmesi gerekmektedir .  Türk olduğunuz için içeri meselesiz bir biçimde girebiliyorsunuz .  İçeride eğlence falan on numara .  Bir Sürü sayıda Gürcü ve Kırgız , Özbek güzel kız çalışıyor .  Kesinlikle biri sizlere hitap edecektir .

  Arena ( Değişim Gösteren konseptiyle kendini yeniledi )

Arena nihai zamanlarda bilhassa değişim gösteren sahibi yardımıyla konseptinide yenileyip siz kımetli Türk vatandaşlarına iyi bir hizmet sunma amacını taşımakta .  Eskiden giriş parası olarak edinilen 10 lari çoğalış yok .  Başka Bir Deyişle girişler çoğalış bedava .  İçeri girdiğinizde iyi bir mekan sizleri bekliyor .  Sahipleri de nezaket sahibi vatandaşlar ve Türk müşterilerine ek olarak iyi hizmet sağlamak için ellerinden geleni yapıyorlar .

6 yorum:

  1. Gurcistan a gitcez ama kimlik fotom cocukluk resmi sikinti olurmu gumruk kapisinda

    YanıtlaSil
  2. batum gece kuluplerinde yeni başlayan insanları çarpma sistemi var arkadaşlar.bunlar sizi kapıda karşılıyor batum şöyle kötü böyle kötü insanları çarpıyorlar falan filan bir sürü laf kalabalığından sonra gelin ben sizi götüreyim gece kulübüne çarpılmayın diye alıyorlar sizi ve tezgaha düşürüp çok büyük hesaplar çıkartıyorlar polis ve gözdağı ile istedikleri hesabı alıyorlar ve taksiye bindirip otele gönderiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum. hiçbir rehbere güvenmeyin...

      Sil
    2. Sakin Gecehayatina takilmayin cok tehlikeli. Ozellikle Diskolar

      Sil
  3. batum gece kuluplerinde yeni başlayan insanları çarpma sistemi var arkadaşlar.bunlar sizi kapıda karşılıyor batum şöyle kötü böyle kötü insanları çarpıyorlar falan filan bir sürü laf kalabalığından sonra gelin ben sizi götüreyim gece kulübüne çarpılmayın diye alıyorlar sizi ve tezgaha düşürüp çok büyük hesaplar çıkartıyorlar polis ve gözdağı ile istedikleri hesabı alıyorlar ve taksiye bindirip otele gönderiyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşların yorumları tecrübeye dayanmaktadır. Gerçekten cılkını çıkardılar. seneler önce bu blogu açtığımda böyle bişey yoktu. şu an iteleyen iteleyene. Sırf müşteri getiren taksiciye ilk siparişi aldıktan sonra 200 lari müşteri getirdi parası veriyorlar. ona göre en aşşa hesap 2000 lari gelecek. Taksicinin sikinde değil ki sana kaç para itelemişler. O alacağı 200 lari için 10 takla atıyor. Çok güzel karılar var 100 lariye veriyorlar diyor piçler... Dikkatli olun, bilen biri ile takılın. Yoksa takarlar valla :D

    YanıtlaSil